maziar karimian
روز شمار

شنبه 1401/04/04

این نوشته را با آهنگ : ساغرم شکست‌ ای ساقی با خوانندگی مرضیه بخونین !

با همین آهنگ در حال نوشتن هستم ، یعنی ضربه ای که اسلام به موسیقی توی ایران زده توی عربستان نزده ، اگه باورتون نمیشه از ام کلثوم بپرسین ! از سنگسار مشتاق علیشاه گرفته تا خانه نشینی ، ممنوع الصدا شدن و فرار خیلی از خوانندگان در همین سال ها . . .

دیروز خونه بابا اینها بودیم ، عصر یک سر به مجید زدم و صدالبته با پذیرایی ویژه محمد

یک هفته چیزی ننوشتم و دلیلش :

گرما، کلش آف کلنز، بی اعصابی، کلش آف کلنز، بی پولی، گرما، کتاب خواندن، گرما، پاره شدن تسمه کولر، پاره شدن تسمه دینام ماشین، خستگی فکری، فیلم دکتر استرنجر، کلش اف کلنز، اخبار بد، شبکه های مجازی، شبکه های حقیقی، . . .

امروز هم سعادت توی اعصاب همه بود ، چه بحق ، چه به ناحق و البته منم جزو همه هستم . فعلا روزی ما هم اینجوری هست، هیچ ربطی هم به مثبت اندیشی ، مهارت، روابط اجتماعی، پول و پارتی هم نداره ، نمی دونم چرا نمیشه ، مادر بزرگم میگفت انشاالله دست به خاک میزنی طلا بشه ولی نمی دونم چرا دست به طلا میزنم خاک میشه !

بگذریم :

چون چرخ به کامِ یک خردمند نگشت
خواهی تو فلک هفت شِمُر، خواهی هشت
چون باید مُرد و آرزوها همه هِشت
چه مور خورد به گور و چه گرگ به دشت
   عمر خیام

یک موقع یادم باشه از مشتاق علیشاه بگم ولی فعلا از امروز بگم که بعد از کار رفتم شاهین شهر ، همه خوب بودند ، کورش یکی از این آسیاب قهوه دستی گرفته با یک همزن شیر ! آرایشگاه هم رفتم ، آهان این رو بگم :

اکثر آرایشگرها برای اینکه هزینه هاشون کم بشه صندلی های آرایشگاه را با یک آرایشگر شریک میشن ، امروز داشت تعریف میکرد وحید را گفتن حق نداره بیاد اینجا و این صندلی را هم باید جمع کنی ، وحید کسی هست که صندلی را اجاره کرده بود یا شریک شده بود و من میرفتم ریش هام را یکم مرتب و کوتاه کنه ، حدود یک سالی هست کچل کردم و ریش گذاشتم ، البته قبلا که آرایشگاه میرفتم میگفتم دورش را کوتاه کن وسطش را تی بکش بعدا ها می گفتم آومدم آب بخورم ! ولی حالا یک بهونه ای برای آرایشگاه رفتم دارم

قیمت آرایشگاه یا همان پیرایشگاه مردانه توی اصفهان حدود 50 تا 60 هزار تومان هست البته آرایشگاه عادی و نه از این آرایشگاه های لاکچری که سلبریتی ها میرند ، علی دیروز رفته بود پیش یک بابایی و نامرد 80 هزارتومان ازش گرفته بود و الته آرایشگاهش لاکچری نبوده و امروز این آرایشگر از من 30 هزار تومان گرفت ، البته من آدم سلیبریتی و  لاکچری هستم  😉

تصویر نویسنده
مازیار

پست قبلی

پست بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *