روز شمار

پنج شنبه 1394/08/28

شاید این مطلب به درد شما خورد :

اتو هاینریش واربورگ (به آلمانی: Otto Heinrich Warburg)‏ زیست‌شناس آلمانی برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی در سال ۱۹۳۱ به خاطر کشف مکانیزم آنزیم بود.

و
دکتر اوتو واربرگ، برنده دو جایزه نوبل، دنیا را شگفت زده کرد وقتی فاش کرد که ” اکثر بیماری ها به دلیل کمبودن سطح اکسیژن بدن به وجود می آیند”. درحقیقت مطالعات او نشان داد که اگر شما 35 % از اکسیژن مورد نیاز یک سلول را به مدت 48 ساعت بگیرید، آن سلول به سلولی سرطانی تبدیل می شود.

به همین دلیل است که در دنیای مدرن امروزی ما اینقدر سرطان گسترش پیدا کرده است. چرا که بسیاری از مردم از کمبود اکسیژن رنج می برند. و چیزیکه اکثر مردم نمی دانند اینست که کمبود اکسیژن نه تنها دلیل اصلی سرطان بلکه دلیل بسیاری دیگر از بیماریها از ایدز گرفته تا عفونت ها می باشد.

درمان سرطان و یا هر بیماری دیگری، تنها بستگی به خلاص شدن از شر علت اصلی بیماری  دارد. به همین سادگی! اما انسان همیشه در پی راه حل های پیچیده می گردد، و مسائل ساده را به مسائلی پیچیده تبدیل می کند.

برای مثال، تحقیقات پزشکی معاصر، تمرکزشان بر علت واقعی بیماری نیست. برخی اعلام می کنند که ویروس ها و باکتری ها بیماری زا عامل اصلی بیماری ها هستند. برخی نیز اعتقاد دارند مواد سمی موجود در غذا ها، هوای آلوده ای که نفس می کشیم علت اصلی بیماری ها می باشد.

در حالی که اکثر این عوامل بیماری را نمایان می کنند و به نوعی زمینه ساز ایجا بیماری می باشند.

در واقع، علت اولیه بوجود آمدن بیشتر بیماری ها به نوعی به کمبود اکسیژن مربوط می شود، و زمانی که بدن با یک منبع فراوان اکسیژن تغذیه شود، تمامی سلول های سرطانی، میکروب ها، سموم، پاتوژن ها و میکرو ارگانسیم های بیماری زا از بین می روند چرا که در محیطی سرشار از اکیسژن دیگر قادر به فعالیت نمی باشند.

فقط نقل قول بود !

 

 

مازیار کریمیان   arezoha.blog.ir

 

 

 

پی نوشت : این روز شمار در تاریخ  1401/03/14  به مجموع روز شمارها اضافه شده . . .

 

 

 

تصویر نویسنده
مازیار

پست قبلی

پست بعدی

2 نظرات در مورد “پنج شنبه 1394/08/28

  1. سلام ممنون بابت مطلب اتو واربورگ .ایا اطلاعات کاملتری وجود داره به فارسی در مورد اتو واربورگ؟

    1. درود بر شما دوست عزیز
      متشکر بابت نظرتون و در مورد اتوواربورگ و سرطان باید بگم مطلب جالبی دارم که به زودی منتشر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *