روز شمار

شنبه 1401/03/07

و اما بریم سراغ داستان متروپل . . .

اول از همه براتون بگم توی بلاد کفر دیدم که در عرض 24 ساعت کل یک پل روی یک بزرگراه را تخریب و بعد پلی بزرگتر در همان محل جایگزین شد و یا یک هتل 15 طبقه را توی 6 روز توی چین ساختند.

دوم از همه براتون بگم که وقتی توی ژاپن سونامی اومد برادران یاکوزا (1) سریع وارد عمل شدند و شروع کردند به کمک رسانی و همکاری با مردم ، دولت حدود 5 تا 10 دقیقه بعد وارد عمل شد ، بعد از رتق و فتق (2) امور توسط مردم و دولت و برادران یاکوزا ، دولت از مردم عذرخواهی کرد !  دولت از برادران یاکوزا تشکر کرد ! مردم از دولت و برادران یاکوزا تشکر کردند !  برادران یاکوزا از دولت و مردم تشکر کردند ! و همه مردم و دولت و یاکوزا برای سلامتی پادشاه دعا کردند !

سوم از همه براتون بگم که برج متروپل یکی از دو برج پروژه برج‌های دوقلوی متروپل متعلق به هلدینگ ساختمان‌سازی عبدالباقی  درخیابان امیری آبادان  بود که دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ بخشی از برج ۱۰ طبقه متروپل فرو ریخت و تا حالا 26 نفر کشته شدند و بعد از 5 روز هنوز دارند آوار برداری میکنند و جنازه پیدا می کنند ولی برای زنده یابی زیر آوار اجازه فعالیت به سگ ها را هم نمیدند ، کلا مردم گیج ، مسئولین منگ ، برادران بسیج و سپاه چاق و سلامت ، منتقدان هم سیسمونی نوه قالیباف ، برجام ، روغن ، مرغ ، تخم مرغ و . . .  را فراموش کردند ، با همه این صحبت ها پنجشنبه میرن توی استادیومی که محمد رضا شاه پهلوی ساخته آهنگ سلام فرمانده رو می خونند و خدا رو شکر همه  برای سلامتی امام دعا کردند !

چهارم از همه براتون بگم که کاری به عبدالباقی ها ، شهردارها ، پیمانکارها و مهندس های ناظر ندارم و کارم با اون نماینده های مجلس ، دکترها ، مهندس ها ، آخوندهایی که فقط و فقط  به فکر امر به معروف و نهی از منکر هستند ، کارگرها ، قاضی ها ، کشاورزها ، مدیر تولیدها ، سربازی که با باتون توی سر معلم بازنشسته زد ،  فروشنده های گران فروش یا کم فروش ، کارمند های بانک که بدون نوبت کار رفیقشون را انجام میدهند ، صنعتگرها ، تعمیرکارها ، منشی دکترها ، رئیس جمهورها ، مهندس ناظرها ، پیمانکارها ، شهردارها و عبدالباقی هایی هست که در حق مردم  ظلم می کنند ،  به همه شما دوستان میگم . . . مادر یک یک تون . . . خواهر . . . زن . . . اول تا آخرتون رو . . . ، . . . هفت جد و آبادتون ، . . . ، پدر . . . ، بخدا سگ شرف داره به شما . . . ، . . .  (3)

 

(1) :  برادران یاکوزا همون مافیای ژاپن است.

(2) : رتق و فتق به معنی بستن و گشادن و کلماتی عربی است.

(3) : از اتاق فرمان اشاره کردند فحش ها مثل خیلی چیزهای دیگه سانسور شده

 

بگذریم :

عسل چند گیاه یک کیلویی 130 هزارتومان

عسل گون یک کیلویی 140 هزارتومان

یک چند گیاه خودم

یک چند گیاه بابام

یک چند گیاه علی

یک گون علی

 

 

تصویر نویسنده
مازیار

پست قبلی

پست بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *