روز شمار

سه شنبه 1402/05/24

جناب آیت الله جان اف کندی میگه :

پیروزی هزار پدر دارد، اما شکست یتیم است.

کی به کیه ! ، منم میگم :

پیروزی یک مادر دارد، اما شکست هزار پدر دارد !

والا ، خب حالا که چی !؟ . توی 15 نوشته قبلی در مورد چالش 75 سخت گفتم و اینکه یک برنامه 75 روزه درست کرده بودم با توجه به شرایط خودم که البته بعد از 14 روز شکست خوردم !

و علت این شکست هزار پدر داره !

مستندی دیدم از آیت الله بی بی سی در مورد ساخت و ساز یک خونه برای مردی که قهرمان موتور سواری بوده و بعدش از کمر به پایین فلج شده بود و بعدش هم قهرمان پاراالمپیک در رشته شنا شده بود و بعدش بخاطر استفاده از ویلچر توی خونه مشکل داشت و بعدش می خواست یک خونه جدید با توجه به شرایطش بسازه و بعدش . . . . در طول مستند چندین بار گفت :

این محیط و شرایط هست که آدم را فلج می کنه !

واقعا !؟

این محیط و شرایط هستند که باعث شکست من در چالش 75 سخت شد و هیچ ربطی به اراده من نداره !

به همین راحتی میشه شکست ها را توجیه کرد.

ولی جدای از این دلایل ضد و نقیض در مورد شکست، باید سعی کنم محیط و شرایط را تغییر بدهم و چالش 75 سختی را شروع کنم که باعث تغییر محیط و شرایط هم بشه !

توی این چند روز بعد از شکست ، همچنان روزهای زوج به ورزش ادامه میدهم ، همچنان شکر را از صبحانه حذف کردم ، همچنان کتاب را می خونم البته بعضی روز ها بیش از 10 صفحه و تو فکر راه اندازی چالش 75 سخت جدید با یک سری قوانین جدید هستم ، یادی کنیم از آیت الله ناپلئون بناپارت که گفته :

غیرممکن، واژه ای است که تنها در لغتنامه ابلهان یافت می شود.

 

و آخرین موضوع اینکه یک بلاگر و طنز پرداز به نام شاکر بوری اول به دادگاه احضار نشده ! بازداشت شد ! مفقود شد ! پیدا شد ! و حالا تفهیم اتهام شده .

اکثر ویدئوهای طنز و اعتراضی شاکر بوری در مورد نابسامانی اقتصادی و سیاسی مملکت بود و در نتیجه بابام بصورت قاطعانه گفت پست یا نوشته یا استوری یا هرگونه تنفس اعتراضی و سیاسی ممنوع

من :   😐
تصویر نویسنده
مازیار

2 نظرات در مورد “سه شنبه 1402/05/24

  1. واقعا چرا ادمیزاد نمیتونه پایبند باشه؟ شما نگاه کنید ما هر روز یک روتینی رو انجام میدیم درس میخونیم، موسیقی گوش میدیم ورزش میکنیم ولی همین اگر تبدیل بشه به یک بازه زمانی که یک هفته هرروز درس بخون ورزش کن و و و محاله ادمیزاد شکست نخوره! شاید ذات اجباره آقای مازیار، ما مختار به دنیا اومدیم، هرگونه جبری میتونه باعث واکنش ناخوداگاهمون بشه.
    در خصوص پدر هم، باید بگم خداروشکر پدر من اصلا اطلاعی از کارهای من نداره 😂ولی اگر داشتن به گمانم تحریم های بیشتری از پدر شما اعمال میکردن.

    1. درود بر میا عزیز و سپاس از نظر زیباتون
      دقیقا درست گفتی . . .
      و در خصوص پدر اینکه پشت هر گلایه ای دوست داشتنی هست و پدرها با گلایه و نق زدن دوست داشنشون را نشون میدهند . . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *