مرد آهنی برج میلاد اسپایدر من
روز شمار

دوشنبه 1401/08/23

امروز داشتم روی فایل ساعت کار می کردم ، هنوز با کسی مشورت نکردم ولی اگه حسم بهش خوب بود میگم ، عصر هم قبل از رفتن بحث انگور بود و سرکه و آب انگور بهشتی که یکی از مشتری ها اومد بابت تسویه حساب و فاکتور ، از قضا این مشتری تولید کننده دستگاه آب گیری انگور و سیب و . . . هست و از قضا بحث آب انگور بهشتی جدی شد و سعادت با مثال عملی ثابت کرد که غیر از اینکه تو مسائل فنی استاده تو مسائل غیر فنی هم استاده . . .

دو لیوان آب انگور بهشتی و دیگر هیچ ، البته آخرین بار فکر کنم زمانی که به مجید سر زدم محمد با مثال عملی ثابت کرد ولی این آب انگور بهشتی خیلی گوارا بود ، انشاالله خدواند در این دنیا و در آن دنیا قسمت همه بگرداند . . .

و تو چه می دانی . . .

حالا هر چی . . .

بعد از کار رفتم شاهین شهر یک سر به بابا اینها بزنم ، توی شاهین شهر یک زنگ زدم به مجید و بعد از احوال پرسی گفتم :

از طرف دادگاه برات ابلاغیه یا احضاریه نیومده !؟

مجید با تعجب گفت نه ، چرا !؟

گفتم : رفتم درخواست طلاق دادم ، باید بیایی تکلیف من را مشخص کنی ، چرا برای من و این بچه توی شکمم وقت نمی زاری !؟ دیگه نمی تونم . . .

 

آری در چرت و پرت گفتن دستی بر آتش دارم یعنی نخوردیم نون گندم ولی ندیدیم دست مردم !

راستی قراره 24 ، 25 ، 26 آبان ماه مردم بعنوان اعتراض مدنی خرید نکنند ، البته با این شرایط خرید کردن هم سخت شده ولی مردم با هر وسیله و هر عنوانی بدنبال اعتراض هستند و مثال عملی اون : گوهر عشقی ، مادر ستار بهشتی (کارگر و وبلاگ‌نویس ایرانی که در آبان ۱۳۹۱ زیر بازجویی‌های پلیس فتا کشته شد)، حساب توییتری مستقلی باز کرده و در اولین پیام خود نوشت:

 

 

سلام فرزندانم
سلام دختران وپسرانم
سلام زنان ومردان کشوردلیران
سلام دادخواهان،مردم ایران
آمدم
اینجاهستم،کنار شما. امروز من کنار شمایم. آمدم تابگویم سرنگون باد جمهوری اسلامی! آمدم تابگویم فرزندانمان در خیابان گم شدند پس درخیابان میمانیم تا آمدن فرزندانمان! خیابان خانه ماست.

 

ستار بهشتی هم سن و سال من بود و مادرش الان حدود 76 سال ، فقط بگین چیکار کردین که یک زن 76 ساله حجاب از سر بر می داره !؟

 

و تو چه می دانی . . .

 

 

 

تصویر نویسنده
مازیار

پست قبلی

پست بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *